PRO-Model - model biznesowy skrojony na miarę Twoich potrzeb

PRO-Model to nowoczesna usługa dla start-upów i firm MŚP, dzięki której mikro-, mali i średni przedsiębiorcy otrzymują kompleksowe doradztwo w zakresie tworzenia i oceny modeli biznesowych

PRO-Model to praktyczne narzędzie opracowane przez ekspertów ośrodka sieci Enterprise Europe Network przy Stowarzyszeniu „Wolna Przedsiębiorczość" i Uniwersytetu Gdańskiego umożliwiające szybką analizę produktu lub usługi i precyzyjną ocenę pod kątem rynkowym.
Usługa pozwala na właściwe określenie poziomu zysków i skuteczną weryfikację potencjału ekonomicznego danego przedsięwzięcia.

  

Czym jest PRO-Model?

PRO-Model to ocena potencjału komercyjnego nowych produktów lub usług, które mają być wprowadzone na rynek.

Odbiorcami usługi mogą być firmy znajdujące się na każdym etapie rozwoju – w tym również start-upy i firmy jednoproduktowe – a w szczególności podmioty zainteresowane komercjalizacją projektów B+R.

PRO-Model to obiektywna weryfikacja pomysłu biznesowego pod kątem warunków niezbędnych do osiągnięcia sukcesu rynkowego.
Metodologia usługi pozwala na łatwą identyfikację obszarów wymagających dopracowania w celu stworzenia optymalnego modelu biznesowego. Opracowane wyniki są przedstawione w formie raportu z rekomendacjami dla konkretnego przedsięwzięcia.
Konsultanci zapewniają indywidualne wsparcie – doradztwo i warsztaty, mające na celu dopracowanie obszarów wskazanych w raporcie. Przedsiębiorca otrzymuje precyzyjne wskazówki, jakie działania należy podjąć, żeby wdrożenie produktu lub usługi zakończyło się sukcesem.

 

PRO-Model to skrojony na miarę kompletny model biznesowy gotowy dla wprowadzenia konkretnego produktu lub usługi na rynek.

 
Masz pomysł na biznes? Przyjdź i sprawdź go z nami!  
 
Wszelkich informacji udziela:
 
Marcin Stolarek, pomorski ośrodek sieci Enterprise Europe Network przy Stowarzyszeniu „Wolna Przedsiębiorczość”  
e-mail: marcin.stolarek@swp.gda.pl, tel. 600 421 420 lub 796 704 730 
 
 

 

Copyright by Stowarzyszenie Wolna Przedsiębiorczość