Wszystkim uczestnikom seminarium “Strategia ekspozycji na rynkach zagranicznych i marketing dóbr” w ramach cyklu Export Professionals dziękujemy bardzo za udział. Cieszymy się, że tematyka marketingu na rynkach zagranicznych spotkała się z tak dużym zainteresowaniem. Mamy nadzieję, że wiedza przekazana przez naszą parę prowadzących przyda się w praktyce!
Podczas szkolenia wskazano, iż skuteczna strategia marketingowa niezależnie czy będzie realizowana w Polsce, czy za granicą musi być budowana we właściwy sposób, z uwzględnieniem rodzaju oferowanego produktu lub usługi, właściwie skalkulowanej ceny, miejsca prowadzonej sprzedaży oraz przede wszystkim specyfiki klienta, do którego kierujemy dany produkt czy usługę.
W trakcie szkolenia zaprezentowano różnego rodzaju narzędzia wykorzystywane w międzynarodowych działaniach promocyjnych oraz ich przykładowe zastosowanie praktyczne.
-
Uczestnicy spotkania odnosząc się do prezentowanych podczas szkolenia zagadnień zwrócili uwagę na chęć poszerzenia wiedzy w zakresie:
- nawiązywania relacji b2b (rekomendowane narzędzia i sposoby, dobre i złe praktyki)
- zasad pozycjonowania stron internetowych (SEO) w handlu międzynarodowym zarówno w kontekście technicznym jak również zawartości strony
- zasad wykorzystania mediów społecznościowych w kontaktach z klientem międzynarodowym oraz właściwego przygotowania treści komunikatów
- zasad właściwego przygotowania treści materiałów promocyjnych związanych z działaniami na rynkach zagranicznych – głównie w zakresie właściwego dobru słów i kontekstu znaczeniowego
- zasad efektywnego tworzenia filmów reklamowych dla odbiorców na rynkach zagranicznych
- ochrony własności intelektualnej
Już dzisiaj zapraszamy na kolejne spotkanie dotyczące “Strategi budowania relacji b2b i wchodzenia na rynek zagraniczny” które odbicie się w dniach 14.06-15.06.2019 w Gdańskim Parku Naukowo Technologicznym. Zapisy wkrótce.