Dążąc do zwiększenia zadowolenia naszych klientów kierujemy się polityką jakości opartą na:
– zapewnieniu stałej zgodności dostarczanych przez nas usług doradczych, informacyjnych i szkoleniowych z wymaganiami klientów oraz wymaganiami prawnymi,
– ciągłym doskonaleniu stosowanego przez nas systemu zarządzania jakością.
Skuteczne stosowanie systemu zarządzania jakością obejmuje zarówno procesy doskonalące sam system, jak i procesy zapewniające zgodność z wymaganiami klienta i mającymi zastosowanie wymaganiami prawnymi.
Nasze usługi opieramy na aktualnych przepisach i wymaganiach ustawowych oraz ciągle aktualizowanych źródłach informacji. Jednocześnie ciągle poszukujemy źródeł finansowania wspierających przedsięwzięcia mające na celu rozwój przedsiębiorczości. Utrzymujemy wszechstronny zespół stale podnoszących swoje kwalifikacje specjalistów.
Usługi świadczymy zgodnie z wymaganiami Bazy Usług Rozwojowych. Realizując usługi przestrzegamy Kodeksu Postępowania Etycznego oraz Zasad Etyki Zawodowej Stowarzyszenia „Wolna Przedsiębiorczość”.
Od 2004 roku posiadamy certyfikat systemu jakości w zakresie świadczenia usług doradczych, informacyjnych i szkoleniowych (zgodnie z normą ISO 9001).