Pomorski Broker Eksportowy: Cykl seminariów „Export Professionals” – “Skuteczne negocjacje handlowe w Polsce i na arenie międzynarodowej oraz marketing międzynarodowy z elementami wykorzystania e-marketingu do budowania wartości marki”, 15-16 października 2021 r.

Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku serdecznie zaprasza na kolejne organizowane w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy seminarium online poświęcone podnoszeniu kompetencji eksportowych pomorskich przedsiębiorców.

Seminarium realizowane jest w ramach cyklu seminariów „Export Professionals” – czterech dwudniowych (piątek i sobota) intensywnych wykładów i warsztatów online wypełnionych praktyką i wiedzą ekspercką w zakresie organizacji i rozwoju działalności eksportowej przedsiębiorstwa. W seminariach mogą brać udział przedsiębiorcy z sektora MŚP posiadający siedzibę w województwie  pomorskim.

Formularz rejestracyjny:
https://brokereksportowy.pl/aktualnosci-glowne/cykl-seminariow-export-professionals-skuteczne-negocjacje-handlowe-w-polsce-i-na-arenie-miedzynarodowej-oraz-marketing-miedzynarodowy-z-elementami-wykorzystania-e-marketingu-do-budowania/

Poszczególne seminaria będą poświęcone następującym zagadnieniom:

  • Skuteczne negocjacje handlowe w Polsce i na arenie międzynarodowej oraz marketing  międzynarodowy z elementami wykorzystania e-marketingu do budowania wartości marki (15-16.10.2021 r.)
  • Badania rynku i modelowanie biznesowe oraz budowanie relacji biznesowych z wykorzystaniem narzędzi online (platformy do spotkań B2B, targi, konferencje) 22-23.10.2021.
  • Wprowadzanie polskich marek na wybrane rynki Zjednoczone Emiraty Arabskie i Afryka (5-6.11.2021 r).

Gdzie i kiedy?

Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej clickmeeting. Zaproszenia wysyłane są do zarejestrowanych uczestników dzień przed planowanym wydarzeniem.

Dzień pierwszy: 15.10.2021 r. (piątek), godzina 9:00 – 15:00

Dzień drugi: 16.10.2021 r. (sobota), godzina 9:00 – 15:00

Zakres tematyczny 

Dzień Pierwszy: 15.10.2021 r. (piątek), godzina 9:00 – 15:00

1.     Wstęp i informacje ogólne o procesie negocjacyjnym.
2.     Najważniejsze informacje o negocjacjach międzynarodowych.
3.     Bezpośrednie, kulturowe i polityczne aspekty rozmów z kontrahentami zagranicznymi.
4.     Taktyki negocjacyjne.
5.     Obrona przed manipulacjami.
6.     Przygotowanie do rozmów z zagranicznym kontrahentem.
7.     Filozofia Win – Win jako biznesowy standard wypracowywania porozumień.
8.     Wybrane style negocjacyjne – znaczenie czasu, kultury i języka.
9.     Role i wizerunek w trakcie spotkania, a błędy percepcyjne.
10.   Długoterminowe budowanie relacji.

Prelegent: Joanna Świątek

Dzień Drugi: 16.10.2021 r. (sobota), godzina 9:00 – 15:00

1.     Narzędzia budowania marketingu onilne o światowym zasięgu.
2.     Wykorzystanie AI do promowania biznesu w 131 krajach.
3.     Audience Insights i Audience Knowledge.
4.     Jak bez wysokich kosztów budować swoją obecność w internecie.
5.     Kampania Lead Generation – metody oraz przykłady.
6.     Lejek sprzedażowy – czym jest i jak go skutecznie przygotować na zagraniczne leady.

Prelegent: Daniel Kędzierski

Sylwetki prelegentów:

Joanna Świątek – Manager z siedemnastoletnim doświadczeniem zdobytym w różnych krajach, wśród różnych kultur, przemysłów i otoczenia biznesowego.
Realizowała projekty w obszarze B2B, B2C, marketingu, sprzedaży i public relations. Silny negocjator
i leader. Ostatnia dekada jej zawodowego życia to aktywności dla międzynarodowej firmy EFESO Consulting – wysoko pozycjonowanej w branży doradztwa i transformacji przedsiębiorstw.
Intensywnie działała na rzecz szerzenia wiedzy z zakresu efektywnego zarządzania, rozwijając w ramach RIGP projekt „Studio Izba” w roli Redaktora Naczelnego i Moderatora godzinnych programów on-line. Doskonali się w rozumieniu świata biznesu, w tym potrzeb i oczekiwań klientów. Absolwentka Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

Daniel Kędzierski – CEO FastTony.es. Przedsiębiorca z 12-letnim doświadczeniem. Twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych. Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebook nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-up`y, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym. Jako przedsiębiorca wprowadził na rynek produkty typu Saas, z których korzysta kilkadziesiąt tysięcy odbiorców w kilkudziesięciu krajach

Szczegółowe informacje:

Donata Strycharczyk

e-mail: