Pomorski Broker Eksportowy: Seminarium online “Nowe i istniejące ulgi i rozwiązania podatkowe – jak zwiększyć konkurencyjności firmy na rynku Europy Środkowo Wschodniej?”, 19 grudnia 2022 r.


Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku we współpracy z JB Solutions sp. z o.o. serdecznie zaprasza na kolejne organizowane w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy seminarium online. W trakcie spotkania dowiesz się jakie narzędzia i dobre praktyki przybliżą Cię do osiągania najlepszych wyników sprzedaży na rynkach zagranicznych.

—> ZAPISY <—

Dla kogo jest to szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest przedsiębiorcom, którzy chcą rozwinąć sprzedaż na rynkach zagranicznych oraz dowiedzieć się, w jaki sposób optymalizować obciążenia publiczno-prawne, aby zwiększyć szansę na sprzedażowy sukces.

Co zyskujesz?

W trakcie spotkania eksperci z JB Solutions koncentrują się na praktycznym wykorzystaniu narzędzi w postaci ulg i rozwiązań podatkowych, których wykorzystanie umożliwi uzyskanie przewag konkurencyjnych w stosunku do podmiotów zagranicznych. Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników może otrzymać dostęp do unikalnych materiałów szkoleniowych.

Gdzie i kiedy:

Seminaria odbywają się online po zalogowaniu na platformie internetowej clickmeeting. Zaproszenia wysyłane są do zarejestrowanych uczestników dzień przed planowanym wydarzeniem.

W seminariach mogą brać udział przedsiębiorcy z sektora MŚP posiadający siedzibę w województwie pomorskim.

Zakres tematyczny seminarium:

19.12.2022 godz. 15:00-16:30
W trakcie spotkania, bazując na przykładach, podpowiemy:

1. Istniejące rozwiązania, warte uwagi w 2023 r., m. in.:

a. Spółka z ryczałtem od przychodów, czyli CIT Estoński
b. Ulga na działalność badawczo – rozwojową
c. Podatkowe aspekty znaku towarowego
d. Fundacje rodzinne
e. Czy warto przekształcać działalność w spółkę?
f. Optymalne opodatkowanie działalności – wady i zalety ryczałtu.

2. Przegląd wybranych zmian podatkowych i prawnych w 2023 r. wpływających na konkurencyjność firm

Sylwetki prelegentów:

Joanna Żebrowska
Współwłaścicielka, Prezes Zarządu i Główna Księgowa JB Solutions sp. z o.o. Od ponad dekady nadzoruje i monitoruje działania pionów księgowych, kadrowo-płacowych, analiz danych oraz kontroli wewnętrznej. Jej działania jako lider inspirują innych, by marzyli więcej i mieli przestrzeń do nauki pozwalającą osiągać wyznaczone cele. Ustanawianie i utrzymywanie wysokich standardów to dla niej priorytet.Od 18 lat związana z nauką w obszarach finansów, controllingu, rachunkowości oraz doradztwa podatkowego.

Jacek Basiukiewicz
Założyciel i Członek Zarządu JB Solutions sp. z o.o., odpowiedzialny za długoterminowe plany i strategię. Ma ponad 14 lat doświadczenia w branży księgowo-finansowej, w szczególności na rynku polskim oraz brytyjskim. Wielokrotnie bezpośrednio angażował się w wsparcie biznesowe podmiotów o różnych profilach działalności, co pozwala mu na wielopłaszczyznowe spojrzenie na przedsiębiorstwa w licznych branżach. Specjalizuje się w doradztwie biznesowym oraz międzynarodowym planowaniu podatkowym. Jego zawodowe zainteresowania obejmują również rynki kapitałowe, zarządzanie portfelem inwestycyjnym oraz doradztwo majątkowe i ocenę inwestycyjną nieruchomości.

Szczegółowe informacje:

Donata Strycharczyk
e-mail: