Pomorski Broker Eksportowy: Webinar “Sprzedaż produktów na międzynarodowych platformach na przykładzie Amazon – czy to sztuka, czy wyzwanie?”, 14 września 2022 r.

Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku serdecznie zaprasza na organizowane w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy seminarium online poświęcone usługom wspierającym działania eksportowe, w tym promocji sprzedaży produktów online pt. „Sprzedaż produktów na międzynarodowych platformach na przykładzie Amazon – czy to sztuka, czy wyzwanie”.

Seminarium skierowane jest zarówno dla początkujących eksporterów, jak również firm doświadczonych w sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych, należących do sektora MŚP i posiadających siedzibę na terytorium województwa pomorskiego.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny

>> ZAPISY <<

Gdzie i kiedy?

Seminarium online odbędzie się dnia 14 września 2022 r. na platformie internetowej udostępnionej przez Stowarzyszenie „Wolna Przedsiębiorczość” Oddział Terenowy w Gdańsku w dniu wydarzenia po zarejestrowaniu się za pomocą formularza dostępnego na stronie.

Agenda14 września 2022 r., godzina 11:00-12:40

11:00-11:20Powitanie uczestników.
Prezentacja aktualnej oferty darmowych usług Stowarzyszenia Wolna Przedsiębiorczość dla przedsiębiorców, w tym:
1) Badanie potencjału eksportowego w ramach programu Pomorski Broker Eksportowy
2) Oferta sieci Enterprise Europe Network – bezpłatne doradztwo z zakresu pozyskiwania środków unijnych, wchodzenia na rynki krajów UE, przepisów prawa UE i skalowania działalności przedsiębiorstwa oraz prezentacja narzędzi do poszukiwania zagranicznych partnerów on-line.
11:20-12:20Sprzedaż produktów na międzynarodowych platformach na przykładzie Amazon – czy to sztuka, czy wyzwanie?  
1) Dla kogo przeznaczona jest platforma Amazon,
2) Różnice między modelami sprzedaży Amazon Seller i Amazone Vendor,
3) Wymagania dot. rejestracji działalności sprzedażowej na platformie,
4) Wybór odpowiedniego modelu logistycznego,
5) Możliwości marketingowe na Amazon: Amazon ADS.  
12:20-12:40Sesja pytań i odpowiedzi
Agenda
Spotkanie poprowadzą:

Patryk Radomski, Head of Project Management w Gonito – Ekspert e-commerce z 15-letnim doświadczeniem w branży. Sprawnie porusza się w obszarach krajowej jak i zagranicznej sprzedaży online B2B i B2C.Specjalizuje się we wdrażaniu i realizacji długoterminowych planów sprzedaży na rynkach zachodnioeuropejskich.

Paweł Gruszkowski
– od 2011 roku doradca pomorskiego ośrodka sieci Enterprise Europe Network. Zajmuje się zagadnieniami związanymi z internacjonalizacją – wyszukiwaniem partnerów biznesowych w kraju i za granicą, organizacją międzynarodowych rozmów B2B oraz misji handlowych, a także obsługą kontaktów pomiędzy przedsiębiorcami z Polski i zagranicy, m.in. poprzez międzynarodową bazę ofert współpracy POD, prowadzoną przez sieć EEN.

Dodatkowe informacje: Donata Strycharczyk, e-mail: